مکان های دیدنی ایتالیا(قسمت دوم)
نوشته شده توسط : آرتا

مکان های دیدنی ایتالیا(قسمت دوم)

در این مطلب به ادامه معرفی کشور ایتالیا برای آشنایی با این کشور قبل از خرید تور ایتالیا میپردازیم.

ایتالیا از معدود کشورهای محبوب جهان به شمار میرود. از سواحل خیره کننده پالرمو تا تاکستان های توسکانی، هر گوشه ای از این سرزمین عظیم جذاب و تاریخی است.

برج خاموش پیزا، کولوسئوم رم و شهر واتیکان توقفگاه توریستی مهمی هستند.

هر راهنمای تور ایتالیایی به شما می گوید که مقدار زیادی از فرهنگ آن کشور در غذای آن استوار است و خوردن غذا در این بین از بزرگترین سرگرمی های ایتالیا است. بنابراین غذاهای ایتالیایی بخورید و از ایتالیا لذت ببرید

 Manarola

 Manarola

به عنوان زیبا ترین روستاها از پنج روستای منطقه Cinque Terre ایتالیا را تشکیل می دهند.

Manarola یک جامعه خیره کننده از خانه های روشن رنگی است که در دامنه سنگی بین تپه و مدیترانه قرار دارد. همانند بسیاری از شهرهای ساحلی ایتالیا، منارولا از غذاهای منطقه ای خوشایند و یک ساحل کوچک بهره مند است و از آنجا که دسترسی به آن تنها از یک جاده نه چندان بزرگ است بنابراین از جاده های آرام و دلنشین به شمار میرود.شما میتوانید از این مکان زیبا در مدت تور ایتالیادیدن فرمایید و لذت ببرید.

Positano

positano

تنها در ۳۰ کیلومتری ناپل، روستای Positano از دیدنی ترین و عاشقانه ترین ساحل آمالی است. البته، روستا دارای ساحل و رستوران های دلپذیر است، اما یک بندر کوچک نیز وجود دارد که نقطه قوت برای سفرهای قایق برای کشف صخره های قابل توجه ساحل عاملی و روستاهای دیدنی است که به ساحل نزدیک می شوند. همانطور که هزاران نفر از مسافرین می توانند ادعا کنند، Positano مکانی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

همانند مانارولا، Vernazza یکی دیگر از روستاهای متزلزل بین صخره و دریا در منطقه Cinque Terre تماشایی است.

Vernazza در تاریخ خود به عنوان یک روستای ماهیگیری، میراثی  در بندر دوست داشتنی است. در حالی که این روستا در سال ۲۰۱۱ تقریبا توسط سیل و رانش زمین لغزش نابود شده است، دوباره راه اندازی شد و هنوز هم مسافران را با قهوه خانه ها، خانه های رنگارنگ و منظره های منظره ای در خلیج جذب می کند.

مکان های دیدنی ایتالیا(قسمت دوم) توسط آرتاالبرز





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: